Tandvärk och framtidskval

Morgonen har präglats av dilemman, värktabletter och en hel del slapp såklart, men så blir de väl alltid om man inte ska vara i skolan förren 15.00.

 

Mina visdomständer fortsätter att värka, tror inte att mitt godisätande har hjälpt det heller, eller mitt cola drickande. Har tagit värktabletter men jag tycker inte att de fungerar alls. Jag märker ingen skillnad. Men de är bara att lida igenom, det känns grymt onödigt att lägga pengar på tandläkarbesök, visdomständer gör ont och det är ett faktum.

 

Runt om min andra vända panodil ringde telefonen, jag kände int igen nummret, men jag svarade. Det var från Norge och det handlade om jobb. Jag har ju redan ett jobb för sommaren, oofficiellt, och det öklarade jag. Men han ville att jag skulle fundera på det och i så fall komma upp och hälsa på så jag kunde se hur de såg ut och dom kunde träffa mig. Jag gick in på deras hemsida, en av behandlingarna de erbjuder är Scen Tao Massage!!! DE ANVÄNDER BABOR!!! Jag ve faktiskt itne om jag skulle klara av de, men de kommer vara mycket mer man gör också, jag skulle jobba som servitris, bartender och med försäljning. Dessutom är det ju betydligt bättre betalt. Sämre är att jag inte riktigt får en bra känsla och jag vet inte om jag skulle få lappsjuka. De är ett familjehotell så jag tänker att jag kommer vara helt ensam med barn och medelåldersmänniskor och det vill jag ju inte heller...

 

Jag tror det blir ett nej faktiskt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0