Karma is a bitch

Sjuk och prov i ansiktsbehandling är kanske inte den mest lyckade kombon. Varken när man gör den eller när man får den. Men trots säkert dussintals småblundrar och svar som fick alla runt om att garva, och jag förstod faktiskt inte varför om jag ska vara ärlig, jag försökte inte vara rolig. Men skratt kan man ju aldrig se som en negativ reaktion, eller...?

Jag fick i alla fall försökran om att jag hade klarat mig och det är ju huvudsaken. Jag har dessutom fått nya ögonbryn som ger mig en betydligt sexigare look, i alla fall enligt Jennifer som fixade hon. Hårdare drag kan ju behövas till ett babyface som mitt. Jag själv börjar nu dessutom vänja mig, jag måste erkänna att när jag såg dom tyckte jag först de var alldeles för hårda, men som sagt, vanesak.

Åkte hem och åt efterlängtad mat, hade inte hunnit äta på hela dagen och på lunchen hade jag varit alldeles för illamående för att få i mig något. Hemma blev det till frukost, lunch och middag klockan 18 på kvällen en ganska stor bit lasagne från helgen, 4 rutor mörk choklad med mintsmak, 3 havrefras och två köttbullar med ketchup. Yummy! Serveras med musik av Laleh, gudomligt. Stannar hemma från skolan imorgon (idag) tänker jag glatt!

 

 

Tyvärr hade jag glömt min mobil i skolan, första problemet var att det skulle bli betydligt svårare att lyssna på musik. Sen blev problemet att jag inte kunde hålla kontakten med någon under kvällen, om man räknar bort timmen jag satt vid datorn... tråkigt. Nu måste jag dessutom klara mig hela dagen idag och sedan morgonen imorgon utan min musik.

Mår bättre idag så hade väl egentligen kunnat gå till skolan men jag har ju redan sagt att jag inte kommer. Kanske var de därför jag glömde mobilen i skåpet... KARMA! Sjukanmäler mig från skolan och straffas med att få mobilen fråntagen tills jag pallrar mig tillbaka dit. Cleaver!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0